vineri, 4 aprilie 2008

Ploaie.Nori.Cirese.Zbor...






Ploaie.Nori.Cirese.Zbor…


Azi ploua…
Sunt fericita
Ploaia nu murdareste orase,
Ploaia spala suflete.
Norii s-au stors
Si acum,
Ii pot imbratisa,
Pot sari si ma pot bucura
Intr-un rai al zburatorilor.
Stau si mananc inghetata de ciocolata…
Dumnezeu m-a trimis in lume
Sa ma arunc de pe vise cu parasuta
Si sa ma inec de fericita.
Lumea e o cireasa mare si rosie…
Eu sunt un copil flamand.
Inghit lumea fara sa stiu,
Sufletul din mine se contopeste
Cu celelalte suflete
Si eu zbor…
Dragostea din mine miroase a iarba cruda
Si ma pierd pe o sarma lata si lunga
De pe care nu voi cadea niciodata.
Am zburat spre soare si …
Nu am murit.
El m-a imbratisat si m-a trimis pe pamant.
Cad din nori,
Impreuna cu ploaia si murdaresc orase
Dar prin mine, spal si suflete.



Paulei Cotoi

Un comentariu:

Paula spunea...

Iti multumesc!
si... te invit pe sarma mea "lata si lunga" pe care ai inceput deja sa pasesti sfios, indrazneste! imi face bine, ma ajuti sa-mi tin echilibrul si o sa te ajut si eu... nici una "nu vrem sa cadem" (vama)
>:D<