duminică, 6 aprilie 2008

Delirul




















Ingerul meu,
Ridica-mi sufletul
Undeva intre dincoace si dincolo de cer.
Da-mi putere sa fiu omul care nu
Iti frange aripa, zborul…
Straja sufletului meu ,
Aprinde candela din altarul soarelui.
Ura isi infige ghearele
Patate cu morti
In spatele meu.
Smulge-mi de pe umeri
Aripa pacatului care
S-a prins de mine
Si ma impinge in pamant.

O, ingere al meu,
Intre mine si Dumnezeu
E o prapastie
Mai mare decat infernul.
Demoni frumosi
Si miros de suflete putrede
Razbat prin perdeaua
De maini descarnate care ma prind
De poala hainei
Si ma trag spre dincolo de iad;
De ochi de-ai mei
Care ma privesc
Si de urechi din care curge
Sangele suvoi
Ca un rau de inimi.
Mi-am scos un ochi
Sa nu vad cum pacatuiesc altii
Si el s-a intors spre mine.
Acopera-mi ochiul scos
Sa nu vad cum agonia,
Imi smulge din piept venele cave
Si canta la ele
Ca la o vioara sparta.
Fereaca-mi gura sa nu injur viata
Care ma doare pana la ultima secunda,
O, ingere al meu,
Sufletu-mi te canta
Chiar si atunci cand minciuna
Ma spanzura de cuvinte,
Si doare…
Curata-mi ranile lasate de iubire
Pe umeri
Si strange-ma la pieptul tau alb,
Cald,
Ca un piept de mama.

Te iubesc
Chiar si atunci cand prin mine
Curg doar eu…

Niciun comentariu: