miercuri, 17 iunie 2009

diverse(2)sau fragmente din ziua de ieri

Am ajuns la concluzia ca e bine sa aduni fragmente si sa le pui la un loc cu orice mai ai, pentru a evita pierderea irecuperabila a lucrurilor frumoase.
E binecuvantata vacanta, sa o petreceti fain, sa va relaxati/distrati/ simtitit bine/ amintiti de altii si de voi/ realizati planurile pe care vi le-ati facut! Vara sa va fie vara, nu prea calda(ce-i prea mult strica), vara mea sa aiba ploi multe, a voastra soare bland.
Succes celor care au de dat BACU'!
Pana una alta, fragmente din ziua de ieri:








P.S.: Multumesc oamenilor care au intrat in viata mea de vreo cateva saptamani si celor care au reintrat in viata mea, la urma urmei suntem facuti din oamenii pe care ii cunoastem.
P.P.S.: Merci Ale, pentru ieri>:D<

Un comentariu:

ale spunea...

iuiiii...nu pot sa cred ca eu abia acum vad asta.eu iti multumesc mai mult! >:D< my healing potion:*